پرنده ماهی!!!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

نوعی ماهی وجود دارد که تا ارتفاع خیلی کمی می تواند بپرد. این ماهی ماهی پرنده نام دارد. ماهی پرنده نمی تواند مانند پرندگان پرواز کند، چون بال ندارد. 

او ابتدا با سرعت بسیار زیادی در حدود 65 کیلومتر در ساعت بر سطح آب شنا می کند. سپس باله های جلویی خود را باز می کند و در ارتفاعی بالاتر از سطح آب به پرواز در می آید. این ماهی در طول پرواز به کمک ماهیچه های باله اش آنها را باز نگه می دارد، اما هنگامی که به سطح آب باز می گردد، آنها را به حالت اولیه شان بر می گرداند. 

معمولی ترین نوع ماهی پرنده 2 باله دارد و در تمام آبهای نواحی استوایی یافت می شود و 25 سانتی متر طول دارد. بلند ترین ماهی پرنده نیز 45 سانتی متر و 4 باله دارد و در نزدیکی سواحل کالیفرنیا زندگی می کند. عرض بدن ماهی های پرنده بین 4 تا 5 سانتی متر است. بعضی از اوقات این ماهی ها در هنگام پرواز خود را در خلاف جهت امواج به آنها می کوبند و منظره بسیار زیبایی را به وجود می آورند. برخورد آنها با آب به آنها انرژی بیشتری داده و باعث می شود تا ارتفاع بیشتری را پرواز کنند که معمولا ارتفاع زیادی است. یک ماهی پرنده می تواند در حدود نیم دقیقه پرواز کند.









-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.